تاثیرات غرفه در جذب بازدیدکننده

در این مطلب می خواهیم توضیحات خیلی خوبی در مورد تاثیرات غرفه در جذب بازدیدکننده برای شما همراهان عزیز ارائه نماییم. در صورتی که قصد ارائه محصولات یا خدمات خود در نمایشگاه ا دارید لازم است که اطلاعاتی درمورد غرفه سازی داشته باشید . بنابراین تا پایان این مقاله را مطالعه نمایید. 

غرفه نمایشگاهی استاندارد در جذب بازدید کننده چه تاثیری دارد



ویژگیها دکوراسیون غرفه نمایشگاهی مناسب

اولیـن و احتمالا مهـم ترین خصوصیت یک دکوراسیون نمایشگاهی امنیت بالای آن می باشد! بله درست حدس زدید هرگز نباید قشنگی را آن قدر افراطی بکار گرفت که امنیت غرفه شما از میـان رود. به همراه تعداد بیشتر از بازدیدکنندگان به طرف شما خواهند آمد و این مقوله سبب می گـردد که برخـی وقتها مدیریـت نگاه کـرد از شما بیرون شود بـعد در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی یکـی از مهـم ترین خصوصیت ها وجود امنیت است.

از دیگر خصوصیت های دکوراسیون نمایشگاهی زیبا نورپردازی های استاندارد است بطوری که بازدیدکنندگان بتوانند به همـه بخـش های غرفه ها دسترسی پیدا کنند. در نظـر بگیرید که در دکوراسیون نمایشگاهی می بایست چهارچوب در بخـش های مختلـف بطور دقیق رعایت گردد.

از دیگر موضعاتی که می بایست به آن ارزش داده گـردد ویترین بندی است که بخـش بعد را بطور تکمیل به ویترین های داخلی نمایشگاه مختص خواهیم داد.

ویترین های داخلی در دکوراسیون نمایشگاهی

در دکوراسیون نمایشگاهی می بایست فکری در زمینه ویترین های داخلی شود، در نظـر بگیرید که ویترین های مورد استفاده برای غرفه های نمایشگاهی به نسبت مغازه ها مختلـف است به این ظاهـر که هربخـش می بایست به ظاهـر سیار سوار گـردد و بتوان آن را انتقال داد. ضمناً حد و ابعاد گزینش شده برای دکوراسیون نمایشگاهی شما می بایست حسب اصول خاص ای طراحی گـردد و مکان بیشـتر را تصرف نکند و بازدیکنندگان بتواند با درون غرفه رابطـه مستقیمی داشته باشد.

در نظـر بگیرید که ویترین بندی هایی که در درون دکوراسیون های داخلی نمایشگاه ها مشاهده می گـردد می بایست نورگیر باشند و محصولاتی که درون آن قرار دارد می بایست بطور دقیق مشـخص شده باشد.

ویترین های بیرونی در دکوراسیون نمایشگاهی

چنان چه غرفه ای که برای خود گزینش کرده اید حاوی بخـش خارجی مناسبی است خوب است که به فکر ویترین های خارجی باشید. ویترین های خارجی هم در بخـش دکوراسیون نمایشگاهی به شمار می آید. در نظـر بگیرید که این ویترین ها می بایست با حد بخـش های غرفه شما تناسب داشته باشد و از زیبایی و ضمناً امنیت ضـروری برخوردار باشد.

نورپردازی در دکوراسیون نمایشگاهی

نورپردازی در درون دکوراسیون نمایشگاهی ارزش بیشـتر بیشتری دارد. نورپردازی های استفاده شده برای بخـش داخلی دکوراسیون نمایشگاهی می بایست آن قدر خلاقانه و زیـبـا باشد که بازدید کننده را به سمت خود بکشاند. خوشبختانه طرح بندی هایی که برای نورپردازی داخلی غرفه ها مشاهده می گـردد بسیار زیبا و گوناگـون می باشد.

نورپردازی استفاده شده می بایست از جذابیت ضـروری را داشته باشد، میزان نور و گزینش رنگ آن می بایست با نوع محصولات نمایشی هماهنگی داشته باشد. سیستم های نورپردازی می بایست در وضعیت مکانی بسیار   مناسبی قرار بگیرند.

در نظـر بگیرید که معیـن کردن حد یک غرفه بر حسب سلیقه و ذوق نخواهد بود و این ذهنیت که هرچه غرفه بزرگ تر باشد پس ارزش کمپانـی بیشتر است خطـا است همـچنین بیش از حد کوچک بودن غرفه هم سبب   می گـردد که هدف های کمپانـی محقق نگردد به این ظاهـر برای معیـن کردن بخـش های تزیینی داخلی غرفه ها می بایست حد گیری ها به ظاهـر دقیق محاسبه گردد.

فضای داخلی دکوراسیون نمایشگاهی در یک نگاه

نخستین کار برای دکوراسیون نمایشگاهی می بایست مکان نمایش محصولات به ظاهـر دقیق مشـخص گردد، بخـشی برای مذاکره هم گزینش شود، بخـش اطلاع رسانی هم می بایست آسان ولی بسیار زیبا درست شود، و ضمناً مکان نمایشی تصویری بسیار قابل قبولی هم در نمایشگاه به وجود آید.

از طرف دیگر چنان چه تمایل دارید می توانید فضایی کلاسیک و زیبا برای مبلمان اداری هم در نظـر داشته باشید. در دکوراسیون نمایشگاهی مکان پذیرایی و خدمات از نگاه کـرد بازدیکنندگان از اهیمت بیشتری برخوردار است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت artechap مراجعه نمایید.